25 Ağustos 2011 Perşembe

gelin arabası bebee





PCde birbirne girmiş dosyaları ayıklarken buldum bu fotoğrafı. Herşeyin fotoğraflarını fazla fazla çektik ama hiç birimizin ( fotoğraflarımızı çeken Gökhan dahil) aklına düğün arabamızı çekmek gelmedi. Elimdeki tek fotoğraf bu. OYsa ben o bebeği günlerce aradım. En son 'tamam artık bulamıycam ' diye düşünüp arabanın önüne Barbie ve Ken'i oturtturmaya karar verdiğimde buldum bu kocaman ama gülümsemeyen gelin bebeği . Artık herşey çok daha modern olduğu bu şekilde yaşandığı için hiç kimse gelin bebeği koymuyor gelin arabasının önüne . Hatta ben çiçek bile istemedim sadece bu bebek otursun istedim ama bir çok kişi arabada çiçek olması konusunda ısrar etti. Bebeğin taliplisi o kadar çoktu ki gecenin sonunda bende kalmış olmasına hala şaşkınım. Ama kibar çiçekcimiz gerçkten söz verdiği gibi kimsenin sökemeyeceği bir şekilde bağlamıştı arabaya bebeğimizi :). Arabanın arkasına 'evleniyoruz mutluyuz ' ya da plakaya  bir kırmızı gül koydurmak yerine kendim bir şeyler çizdim. Çok kısıtlı bir vakitte çizdiğim için istediğim gibi olmadı . Ama çizimi bitirir bitirmez hemen PVC kaplattım. Hala herkes soruyor :) Onlar şimdi mutfak kapımı süslüyorlar. Evet hala 'mutluluktan uçuyoruz ' ve umarım bir ömür boyu mutluluktan uçarız ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder