27 Şubat 2011 Pazar

WC kapı süslerim



eskiden kızlar çeyizlerine dantel işlermiş harıl harıl... Zamane gelini olarak oya, dantel , havlu kenarı işlemeyi bilmediğim için ve artık her şeyin hazırı bol miktarda olduğu için bunları hazır aldım hatta almadım :) çünkü bunları kullanım alanım yok.... Amaaaaa anneannemin bütün çeyizini topladım 200 yıllık örtüler bile var .... Bu örtüyü işleyen abla kör oldu misali hepsi. Neyse bende (anneme ve kayınvalideme göre ) nerede bir lüzumsuzluk var onu bulup çıkarıp yapıyorum. Son lüzumsuzluğum evimizde ki tuvalet kapısına asmak için yaptığım wc amblemleri. Tabii biraz benim kendi yorumum ile oldu ama oldu sanırım.

Kalın bir mukavva karton aldım önce. Sonra internetten wc amblemlerini araştırdım en klasiğini gözüme kestirip benzer bir şablon çıkardım ve bu şablon yardımı ile mukavvayı kestim. ( aslında çizerken cetvel ile milim milim ölçmeme rağmen sanırım eşitsizlikler var) . Daha sonra beyaz akrilik boya ile her ikisini de boyadım , akrilik boya hemencecik kuruduğu için ardından siyah yağlı boya ile elbise ve smokinlerini yaptım, (siyah yağlı boya bu sabah halaaaaa kurumamıştı) ve bu sabahta silikon tabancası yardımı ile beyimizin papyonu ile hanım efendimizin kolyesini taktım.
Şimdi tek merak ettiğim evde kapıda bunların nasıl duracağı. Evin büyük işleri bitip böyle ufak ayrıntılar kalıncaya dek bekliycem . Ama asınca kapıya onu da paylaşıcam :)

2 yorum: