21 Aralık 2010 Salı

Şişman kızlar kulübü... Elveda....





üniversitede olduğum yıllar en çok korktuğum şey sadece salata ile beslenen ev arkadaşım gibi olmaktı. Yemek yemeğe bu kadar düşkün birinin sadece salata ile beslenmesi ölmeden cehennemde yaşaması gibi birşeydi benim için .Tüm harika tatlardan mahrum bırakıyordu kendini ama giymek istediği şeylerden ve hayran bakışlardan asla ..Eeee ama herşeyin bir ödülü vardı tabi, salatalar onun manken gibi görünmesini sağlıyordu.
Vize final zamanları saatimi kurardım gecenin 3üne- 5ine çalışma niyetiyle . Ama kalkınca hep aç hissederdim kendimi,' önce tereyağlı bir makarna yapayımda sonra çalışırım. aç ayı oynamaz neden olsa' derdim . Hoooppp o arada benim sülün ev arkadaşı uyanırdı 2si bir arada kahvesini hazırlar yanınada yarısını sabah yemek üzere ayırdığı etiform paketini alıp masasının başına geçerdi. Ben de tereyağlı makarnamı yanında 1 litre cola ile tükettikten sonra bu yemeğin verdiği ağırlıkla iyice uyku çöken bedenimi dinlerdirmek için biraz uzanırdım 10 dakikacık derken sınava zor yetişirdim.
Tamam hiç bir zaman çok zayıf olmadım ama hiç öyle dana gibi de olmadım. Hatta ben sülünü zayıf olduğu için nasıl kıskanıyorsam o da bana sinir oluyordu bu kadar çok yedikten sonra nasıl normal bir kiloda kalıyorsun diye. Sülün şimdi Coğrafya öğretmeni olarak Diyarbakır semalarında süzülmekte.Hala çok zayıf.... ama ben , ben , ben bildiğin dana oldum. Siyah motorlu prensimi bulunca iyice bir rahatlama geldi sanırım üstüme . Hiç olmadığım kadar kilolu bir durumdayım. En son teyzem altı aylıkken bile bende olan göbeğin kendisinde olmadığını söyleyince ve annem aile dostlarımızın yanında ' kızımızı da Edirne 2011 yağlı güreşlerine baş pehlivan olarak hazırlıyoruz ' diyince ve tartıda 1.60 boya rağmen 67 kiloyu görünce 'nan ne oluyo dur bakalım' dedim kendime tamam kızım dedim 3 beyaza savaş açıyosun şu dakkadan itibaren dedim. Hemen kaptım mezurayı ölçülerimi aldım , not defterime itina ile kaydettim. Artık kimse beni bu yoldan çeviremez, hiç bir tat Kylie Minogue gibi bir hatun olmama engel olamıycak. Şişman ama kendiyle barışık kızlar derneğinden ayrılıyorum. Sen çok yaşa sütaş yovita, iyi ki varsın Kellogs Special K Bar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder