11 Şubat 2011 Cuma

koton aksesuarları


Bu yeni sezonda dikkatimi en çok çeken Koton 'nun aksesuarları oldu. Hepsine bayıldım ve sanırım ben bu sezon bitip yeni bir sezon gelene kadar bütün aksesuarlardan bir adet edinmiş olacağım . Bugün ilk parçayı aldım. Zaten bir aksesuar delisi olarak kolyeyi elime alır almaz bu bnim olmalı dedim. Bu kadar zarif ve bu kadar şık bir kolyeye sahip olduğum için çok mutluyum. Ama aslında bu yazıyı yazmamın asıl sebebi koton'nun bu sezon aksesuarlarını tasarlayan ekibi kutlama. Valla emeği geçen herkesin eline sağlık , he geçen gün kendini geliştiren Koton bu sezon aksesuarlarıylada kadınların gözdesi olacak. Ahhh sanırım bütün gece rüyamda memoliyi görürken (yaklaşık bir haftadır uzaktayız da) her karede de aklımda kalan ve alamadığım bu aksesuarlar olacak üzerimde ....

2 yorum:

  1. Ben de takılara bayılırım ve Koton'un takılarını da her zaman beğenirim,alırım.Bu da çok hoş,güle güle kullanın...
    Bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) genellikle indirim zamanlarını bekliyordum takılar için ama bunu bekleyemeyecektim :)

    YanıtlaSil