26 Kasım 2010 Cuma


:))))) gün mükemmel başladı ... onca gerginlikten sonra düğün için gün aldık ... tamamen tesadüf olarak ilk tanıştığımız , o kocaman gözlerini gözlerime diktiğin gün varya işte o gün sana bir ömür boyu için evet diycem ....17 haziran 2011... ahh kasımmı olsa, aslında ocakta olabilir, yok ben o gelinliğin içinde tir tir titreyemem nisana bırakalım , nasıl olur bütün cumartesiler şimdiden dolar, 22 mayıs boşmuş ne dersin derken bi anda bu tarih teklif edildi bize. Organizatör Faik'in ' evet maleseffff cumarteside hiç boşluk yok, bence pazar günündense cumayı tavsiye ederim , 20 yıldır bu işi yapıyorum emin olun cumalar pazardan iyidir, hatta 17 haziran gibi bir boşluğum var ' dediğin an senin gözlerinin içinin nasıl güldüğünü görünce hemen atladım 'aa evet bu tarih tamam' ama sen hemen yine o romantik erkek değilim ben tavırlarınla ' ee benim için 10u da, 17si aynı sen bilirsin ' diyip ipleri yine benim elime verince tarihte kesin karar kıldık.önemli olan tarihten çok sonunda seni kapmış olmam . dünya üzerinde nefes alan son bir mükemmel erkek vardı onuda ben 17 haziranda nikah masasına oturtuyorum :)) evet bende biliyorum sevgilim henüz 6 aydan fazla zaman var ama ben senin yaşamının içindeyken zamanın geçtiğini hissetmiyorum... bir sabah uyanıcam ve kızlar gelinliğim ile koştur koştur beni kuaföre yetiştirmeye çalışıyo olcaklar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder