5 Aralık 2010 Pazar

BATİK %50 İNRİMİİİ....


Geçenlerde dışarıda gezerken devamlı alışveriş yaptığım ve sevdiğim bir marka olan Batik'in vitrinlerinde kocaman % 50 yazısını görünce gözlerim parlamış bir şekilde mağazaya daldım.Nasıl heyecanlıyım 'Allahım daha sezonun başlarında Batik indirim yapmış, bir alışveriş çılgını ben mutlaka bişey almam lazım ' düşüncesiyle herşeye elimi atmaya başladım. Turuncu etiketlerde indirimli fiyat (%50) altta kalan beyaz etikettede eski fiyatlar yazıyodu. Bakınırken yanımda indirim olayından en az benim kadar mutlu iki kızın konuşmasını duyuyordum ' yaaaa inanmıyorum baksana 129 tl'den 69 tl'ye düşmüş, ayyy 38 i kalmamışsa 40ını alırım valla....' bakmaya devam ederken bundan onbeş gün önce aldığım siyah elbise gözüme çarptı. Elim etikete doğru giderken kalp atışlarım hızlandı, benim onbeşgün önce indirimsiz durumda 36.90 türk lirasına aldığım elbisenin yirmilere düştüğünü görmek beni üzecekti. Yavaş yavaş elbiseyi askıdan aldım etiketi çevirdim veeee... Oda ne ? benim 36.90 tl'sına aldığım o siyah elbise turuncu etikette yine 36.90 yazıyordu. Şaşırdım, acaba benmi yanlış hatırlıyorum dedim ama mümkün değildi. Elbise için yeni bir 'eski' fiyat etiketi basılmıştı. Güya elbise 69.90 imişşşş. Bir yanlışlık olmalı diye düşündüm ve daha önce beğenip hatta deneyip almaktan vazgeçtiğim bütün kıyafetlere baktım . İndirim falan yoktu . Turuncu etikette yazılı olan ''güya'' indirimli fiyatlar zaten onbeş gün öncesinin fiyatıydı. Yeniden etiketler basılmış o etiketlerde indirimli fiyatların iki katı yazılmış. Gözümüzün içine baka baka bizi kandıran bu markadan o anda inanılmaz soğudum. Bir an dolu olan mağazanın ortasında bağıra bağıra ' indirim falan yok bizi resmen aptal yerine koyuyorlar ' demek geçti. Ama arkamı dönüp mağazadan çıktım. Şimdi çevremdeki herkese bu olayı anlatıyorum. En iyi reklam insandan insana yapılandır .
İndirim yapmak zorunda değilsin hep pahalıya satarsın yada belki artık bir sezondan kalma kıyafetlerin elinde çok fazla kalmıştır ve yeni sezona yer açmak istersin ozaman gerçekten indirim yapar ve buna benzer bir taktik uygularsın ama sen 'müşterinin' gözüne bakaaa bakaaa onu aptal yerine koyuyorsan çok fazla şey kaybedersin . Üzgünüm Batik bu defa olmadı. Bundan sonra dolabımdaki birçok Batik kıyafetine bir yenisini eklemiycem, aslaaa.
Eski sevgilisi tarafından aldatılıp yeni sevgililerine güvenemeyen kız gibi oldum . Sanırım uzun süre hiç bir markanın indirimlerine güvenemiycem:(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder