18 Aralık 2010 Cumartesi

İkea çerçevem




Nasıl büyük bir hevesle yapıyorum herşeyi anlatamam. Evimde herşeyin bir anlamı olsun istiyorum herşeye illa kendimden birşeyler katıcam. Yağlı boya tablo yapmayı bilmiyorum yani hayatımda hiç yapmadım ama 'ne var sanki çok kolay yeaa ' dedim gittim tual boya fırça falan aldım, bide bi dünya para bayıldım... Hadi onuda geçtim gidip bide 70x80 ölçü aldım ... Ama aklımda harika bir fikir var... yarın başlıyorum yapmaya ... Ama ondan önce ikea'dan aldığım çerçeveler var elimde şimdi onları süslüyorum... Memo evi bir milyoncuya çevirmemden o kadar çok korkuyor ki tek avuntusu sıkıldıklarımı atmam , Ama üniversitede okurken ocağı ve fırını çalışmayan eski fırınlı ocağımı hatırası var diye mezun olana kadar attırmamıştım ( evim için aldığım ilk beyaz eşya oydu, üstelik aldığım zaman ocağın 2 gözü ve fırının ışığı çalışıyordu ) ...


Evde bulduğum küçük kumaş parçasıyla İkea çerçevemi yeniledim ... Amatör bir ruhla çalıştığım için hataları var tabi ama olsun 27 raflı kitaplığımızın en üst raflarının birinde yerini bulcaktır ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder